måndag 5 maj 2014

natt 5 maj 2014

Kan inte sova och kl e 03.28 -.,-
höll precis på att somna så är det någon som knackar på min dörrr, men när jag kollar ut genom nyckelhålet så är det ingen där men hör porten smälla igen ><

Har as ont i magen och kände att magen skrek av hunger. Tänkte att kanske har ont av hunger? Nope ju mer magen får desstu ondare gör det "/
Drar mig för att äta för det gör bara ont :(

Jag som precis fått ordning på maten och lyckats ta mig upp ur fallgropen där jag började falla tillbaka i gamla banor från de åren i tonåren jag hade anorexi.
Bara att jag har ont i magen och väljer att strunta i maten för att det gör ont när jag äter och inget annat sätter mig ur balans. Sen när jag väl kan äta så märker jag att mina anledningar till att strunta i måltider har gått överr från vettiga själ till rent idiotiska anledningar. "Gick upp 5 min sent så ne då hinner jag inte frukosten, även om jag kommer vara framme 30 min innan jag ska.
Ne jag kan inte äta frukost för då skrattar grannen på andra sidan väggen för att jag är tjock och borde börja banta istället för att äta frukost. Det är helt logiskt i mitt huvud att han skrattar åt mig fast det är en betong vägg emellan ><
Ne men jag tränade inte idag så då lagrar jag bara en massa dumt fett så jag väntar med lunchen tills jag kommit hem.
Börjar skjuta upp att gå till affären och handla för har jag ingen mat hemma så kan jag inte äta. Funkar jätte bra tills jag kommer på att då får ju inte pojken någon mat och han måste få mat. Så får dåligt samvete och går tillaffären iallafall. men Får en sjuhelvetes ångest när jag ätit istället "/

Drar mig från attt gå till gymmet för vill inte träna när andra kan se. Jämför mig alltid med andra och tycker alla är sä jävla vältränade. När jag väl tränar ordentligt så börjar jag känna mig ful och klumpig och att alla skrattar tillgjort och tycker synd om mig för att jag ser så missanpassad ut på gymmet. Och då drar jag ner tempot och sen är jag på den nivån att det inte är någon nytta att ens träna. Alla ser så proffsiga ut i taijta träningsbyxor och linnen så kommer jag i t-shirt och mjukisbyxor för att dölja allt. Men ska försöka ta i mer på gymmet och gå mer promenader på dagarna för nu har min ångestöver mitt utseende gått alldeles ör långt "/

Gick bra när jag och mamma tränade tidigt på tisdagsmorgonen, men nu har en gammal fritidsfröken till mig börjat gå dit. var inlagd med henne på psyk och det blev ingen trevlig inläggning och jag är skitskraj för henne nu. Så vi ska börja gå till gymmet vid 9 i stället, men ddå är det mer folk i lokalerna >< får börja gå tidigt lördagsamorgonen och träna oxå. förhoppningsvis börjar folk vara ute och sprina mer nu på våren och sommaren så det inte är jättemycket folk på gymmet :3

Aja ska krypa ner i sängen brevid älskling och försöka sova nu :) Hoppas på att jag lyckas somna fast magen gör satan i helvetes ont "/

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar