torsdag 27 februari 2014

03.01 Fredag Morgon!

Blä kl är 03.00 på Fredag morgon och jag kan inte sova -.-
Var väldigt skönt i sängen men blev hungrig. Så gick upp och gjorde iordning lite mackor, men nu blev jag pigg ><
Ska ju liksom upp om 3,5 timme >< och ska jobba och vill inte vara trött så funderar på att dygna problemet är bara att jag har bara 2 cigaretter kvar >< och det blir kanske lite svårt att klara sig på det till morgonen "/

Längtar tills jag ska åka till jobbet. Var ledig idag då min chef behövde vara hemma med sin son.
Skulle ha städat men kom på när jag kom hem och höll på att ladda ner en ny uppdatering till datorn att jag ville använda mitt trådlösa tangentbord och min trådlösa datamus men det enda jag minns är att älskling sa till mig när vi städade att " jag lägger dom här" men nu har både han och jag glömt vart vi lade dem och jag har rivit upp och ner på hela lägenheten men dem är borta ><
JÄVLA SKIT!!!

Så avis på älskling som har somnat så sött i sängen. Vill också vara trött och sova "/

Imorrn får jag sällskap med älskling igen på morgonen :) Då han ska åka hem till sin mor och det är efter vägen mot mitt jobb som hon bor :)
Imorrn blir det även övernattning med bästa vännerna <3

Så nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra såhär mitt i natten/tidigt på morgonen.
Har gjort ett gott glas med mammas hemmagjorda svartvinbärs saft <3 En massa gott :)


Hmm tror jag ska gå ut och ta en cigg :)

 cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar